Post Christmas activities

聖誕過後,我跟包包去了大圍的香港文化博物館看展覽.
今期有兩個新主題加入--- “視覺震撼:香港精神紅白藍”.
小時候媽媽都會用紅白藍袋帶很多東西回大陸
或者在轉季時用紅白藍袋載衫
所以,我對紅白藍的感覺是: 一件煩事,舊事物,被摒棄的,下賤的

不過看完這個展覽後我對紅白藍改觀了
只要一點創意
紅白藍不只可以是藝術品,
也可以到歐洲上天橋啊

看過展覽後
我跟女友一同去買電暖爐
我很怕冷的,可是家裡永不會買

因為有以下原因
1.
(以為)好貴
2.
要比多d電費
3.
阿媽唔怕凍
4.
因為香港係香港,唔係倫敦,所以我地可以有冷氣唔可以有暖氣

但當係一個叭有十一,二度的氣溫下生活真的很辛苦
我記得以前一個NET(Native English-speaking Teacher)講過
香港的冬天比加拿大更冷,因為室內跟室外一樣冷
可想而知香港的冬天真的不易過!
而家我有一個暖爐了,真的很舒適
可我又想到在亞太區海瀟的災民,
他們在?外露宿情況不是更壞嗎

珍惜身邊人!

每日一笑:

我很知足,(因為有)枝竹羊肉煲。

留言

  1. 衰佬..

    你要多d打日記呀...
    如果唔係吸引唔到我去你個homepage o架!!!
    成個聖誕節都同你一齊真係好開心...雖然我地d節目冇一d好熱鬧?氣氛, 但每一樣都令到我好開心好舒服

    同你一齊我感受到平凡帶俾人?喜樂!!
    終於如你所願買左個暖爐啦....你o係hall時一定暖笠笠喇,咁我就唔洗擔你會凍病 lu....
    但我就要一個人在家裡瑟縮lu....嗚嗚

    A new year, a brand new you !!
    wish you all the best!!!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語