新一年,新開始

2005新的一年又來了
我希望今年會有一份好工
同女朋友要好
和少一些天災人禍吧

Semester Break我決定學好多野
不過今次不同以往,我真的學了很多Computing 的東西
我學了很基本的JavaScript,又上左CSC開的Course
今日就完成左CorelDraw喇.
很久以前就想學的了,只是因為我懶,不肯看書
所以直到都不懂.

我打算用Apache,跟MySQL和PHP弄弄一個網頁喇
其實當初真的不知JSP,ASP,PHP,CGI ...有什麼分別
好在大表哥向我解釋了一些
我至知道他們都是做同一些動作,只是用不同的語言吧了
看過一些書後決定學MySQL + PHP,
因為以前AS-Level學過少少SQL,
所以希望用MySQL會快d d喇.

明天又要攪Mentor d野喇,
唉...

包包:
你唔好咁夜訓喇,對身體不好的
就開學了,你又要placement
我地大家又要見少d喇...

留言

  1. 比比

    我知道你為左學業上??唔開心
    我安唔識得安慰你, 真係好對唔住
    但我係always be wih you o架
    你唔開心之後要快d振作起o黎呀
    包包點都支持你....
     開學之後又回復大家忙碌?生活
    唔可以成日見到唔緊要啦, 只要我地都知道大家心裡面都有對方, 都掛住對方就ok 啦, 係咪??

    況且, 我地有眼仔, 我地係可以見面, 只不過做對"捉不到的戀人"之嘛!! hehe
    你要加油呀, 包包睇你頭o架嘛!!!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語