多謝包包對我的支持
雖說一些事一定要自己去解決
有幸得你的支我才不會鑽牛角尖
也得要謝過威哥

我的toliet-mate Brian也要謝過
因為你當日借過PS2給我解憂
仲有Macro,Anthory,Cathy ... 等等

Y Mong經已Approve了SMS一事
她好言相勸是我不能預視的


世事豈能盡如人意,但求無愧於心.

留言

  1. 你看開了就好
    我也放心了

    我們一同向前衝...
    向著目標進發
    不要被看低

    回覆刪除
  2. 比比

    出左GPA, 我真係好surprised
    記得o個彤陣做paper 同埋溫書我成日發癲, 好彩有你鼓勵我, 支持我, 煮?俾我食,叫我去休息多d.....
    我先捱到..........呢個成績, 你都有份,thx
    呢個sem 我地一齊努力

    i love u

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語