得罪人了

返番總指揮部,老闆A問左我好多關於printer的問題
好似考試咁,
佢扮客人問埋d好俚頭的問題
真係唔識答,唯有再睇下catalogs 佢又再問囉
終於識答,佢放過左我,鬆左一口氣了
之後去左睇d Wireless Router, Hard disk, TV card, Memory card, MP3機呀咁
以為自己識啦,點知..
一同老闆玩role play就,死…真係.. 如果個個客都係咁就慘啦….

今日有個客想買portable hard disk
問可唔可以係Mac機用,
咁我個supervisor話未知得唔得.
不過我就話得,
老闆A已經話唔知得唔得,
我就話一定得,唔得我比個人頭你都得云云
咁老闆B就話:耳Victor你好似用左Mac無耐喎
我心想:唔係好耐姐,仲有幾日就兩年了
咁個客見我咁堅持,佢就買了個portable hard disk
但係我就得罪左supervisor了…因為我好似係個客面前落佢面
雖然之後有同佢say sorry
但.睇黎我都係俾人插死架啦
希望可以捱下去啦
同埋佢唔好惱我太緊要之餘我都會做番好架啦
哎… 終於明白到有時d野唔係岩同唔岩既問題
係authority的問題..以後返工小心d了

有無假放?
有,一個月有4 日勞工假.
不過因為我係月尾上班,
如果我放一日假就少一日錢
仲有一個月有四日假, 如果宜家放左,
之後我就好會好辛苦
因為六月有5個星期…
仲有就係,我怕要去HA sign contact時無假就死啦

題外話: 齋校學生成績比較好
http://hk.news.yahoo.com/050529/60/1czwp.html

留言

  1. 工作上的確如此,上要看人面色,同事又要小心分清楚.......
    要慢慢習慣.....

    回覆刪除
  2. 我支持你,我都覺應該得。

    因為我都有個 portable hard disk,由 PC 轉俾 Mac 用都無問題

    回覆刪除
  3. 工作遇到的都是人生過程中的學習,也是自我成長的階段.......你是可以渡過的

    或許我對你的支持可能不是最有效,也不是重要
    但這是我對你一點心意

    回覆刪除
  4. 我多謝大家的支持
    多謝你,阿包

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語