開工日

返左兩日工,累是不用說的.
簡單來說,Sales真的不是人人可做啊
要做到好Sales, 不但要有禮, 還要對每一件貨品有的認識
因為如果我連件貨有什麼功能也不確定的話,
我又怎能向客人介紹最好的產品呢?
Sales仲要有良好的口才,不然俾客’大’番你.

話說兩頭,雖然我的店舖有prompters,佢地好aggressive架,
好在都幾肯教新人. 仲有,跟百老匯等電器客等市井流氓不同的,
就係腦場的人都係師文人,都幾好sale既

講番同人相處啦
我覺得有幾點要留意的是:
1.第一印象是最重要的.
一早見到人要叫早晨呀, Hi咁.我最差係記唔到人名囉…
叫到別人的名字是親切好多的.可惜..跟中學,大學不同, 我要記的是..中文名..難好多
2.不要鋒芒太露
好 記得第一個course, Computer Organization的Professor 講過點解讀CO,”你跟黃金砌機佬的分別是:你懂得CO,你知話道電腦的構造和結構…”雖然,電腦的內部結構都唔係好記得,但初初同事問我識唔識這, 識唔識那,那如何回答呢?要分別我同砌機佬的分別嗎?還是’沈淪’成為砌機佬呢?咁我就看時勢了,眼見他很想我話唔識然後佢滔滔不絕咁解釋我知,那我扮不懂好了. 眼見他看我一定不懂的話,那我就選擇講多d英文,講得"低階d"大番佢… 可做人不要去得太盡好,總有一日需要別人幫忙的時候,開罪人家,鋒芒太露只會令自己死無葬身之地 ......
3.要認清誰是好人,誰是壞人.
第一眼就要認得出好人壞人,不然俾佢”o洗”就真係唔好彩啦…
4.清楚人際關係
係清楚人際關係前,不要講太多野,唔係俾人係背後插就唔好彩啦

坐了半年,現在站一個月,
都balance番啦,(收Pat pat呀!)
難為了那些Sales日日企,年年企呀…

今日同個外國人Sale printer,因為講得okay流利,差d穿...
見到Walter同阿邦,又差d穿...

留言

  1. 係呀~我覺得做PROMOTOR比做CLERK學到多0的人際野...做PROMOTOR天天新款...CLERK就做黎做去個0的....

    你依架做門面...好易撞到熟人架~仲要係電腦人...自己小心呀!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語