進駐分店

今日去左另一間鋪賣printer,
因為個hp prompter好hea,個partner又hea喎
所以我都出左5,6部printer呀.
如果係總店的話,個aggressive 又靚女Canon prompter一定食我唔少單呀
佢一日可以出十幾部機架,好似另一個hp prompter 咁講”認命啦! 鬼叫你唔靚女呀!”

話說回頭,昨日一早就同個鬼sale部hp,以為自己oral okay啦
點知今日黎左個印度人.
初初佢用英文咁問有咩4合1 printer.
仲一定要brother
brother我唔熟之餘,仲要4合1喎
想死…講完都唔知自己講咩喎

咁佢用正中廣東話,無錯!係純中廣東話問我:
“你可唔可以講多次咩auto-feeder o個到呀?”
死鬼佬!串我!?佢咁做即係話:拿!我唔想聽你d核突英文呀
我用廣東話同你講野,就番你既程度呀,你講啦,廢柴!
我o個下真係俾佢吹脹… 除左打左個’突’之外,唯有就係苦笑講下去囉.

開始睇到咩客係可以sale, 咩係唔使埋lu,
係唔係Perception呢?不知道
最好笑既係sales係買左野後罵人
有個HKU Civil Engineering 的人黎買printer,[點解佢?因為佢件Soc-Tee囉!]
我個partner就介紹左部最平的printer都只係$350
佢竟然仲問仲有無得平喎
嘩我心諗有無攪錯呀,$350一部printer仲想平成點呀?
個客走左我個partner就話:”$100俾你都得,不過無ink囉,要ink加$250”
哈哈真係笑死我呀.
呢個世界真係咩人都有

留言

  1. 係呀~好多時0的客走左都會講下個客~
    我記得有似有個唔買野既客足左我講左成幾個字野...但我唔識佢...之後百老匯0的人以為係我0的親戚=.="吹脹

    不過殺下價都好正常~多數會同佢講冇得平...如果價錢咁低~擺明係玩野喇~多數都唔會理佢

    嘩~個個印度人用廣東話同你講~你都唔駛咁好火既...或者佢都係迫於無奈0者

    咁你公司有冇話要你最少賣幾多部機?

    回覆刪除
  2. 咁又無話要賣幾多部既
    因為我未計commission架.

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語