工作十日

06/06/2005
工作十天了. 這個周末Canon 跟hp都有promotion.
來了一個part-time Sales,原來佢都係城大學生,好似遇到friend咁
無計…我想附近工作的只有我跟他是大學生…相對比較好傾
跟其他同事不是同一環境長大,沒有相同的背景很難混熟的..

見到CS department的白頭佬professor,還有他的兒子,很有趣…
Computer Scientist 由兒子選購電腦.. 有趣有趣

有一對鬼男女… 13:30 已見到佢地
(因為係對靚仔靚女)… 問一對Linksys router幾次都唔買…
哎…價錢都只係平十元八塊吧了…
最後咪又係同我地買, 但折騰咁耐, 為咩先?

好鬼累 .. 星期二休息,
回家見一見媽媽和妹妹又返工…
唉…好累好累呀
對腳板好似要裂開咁呀…

留言

  1. 你用暖水浸下腳呀~咁樣會我諗會舒服0的

    *.*買野格價好正常呀~
    我都會咁~買貴左會覺得好笨架~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語