雨中漫步香港島

15/06/2005
港島遊
今天早上經已知道天氣不太好下仍然去行的原因是
我一星期只有這一天假期啊!
我打算到港島和太平山拍拍照照,扮一下遊客
去認識這個陌生的香港島.
先乘地鐵前往,到上環先拍下西港城,可惜太大雨,
天色也很差,拍不出什麼東西來
乘叮叮去堅利地城…上車便下大雨了…納悶得很
到達很什麼也不懂,不知去那裡好..便乘回頭車往筲基灣去.
沿途看著路人急速趕路和避雨,我卻悠然坐著,
隨著緩緩的電車前往目的地…
上環,中環,銅鑼灣,灣仔,跑馬地,你快活谷行了一陣子,乘跳上電車
再去炮台山,西營盤,去城皇廟,啊~關門了
走往海防博物館,又關門了… 乘51城巴去杏花村乘地鐵.
點知不懂下車,去到柴灣,小西灣才懂下車
耳!? 那裡有地鐵站?
98年來過小西灣運動場兩次後也沒有來過了
沿途沒有路牌,又沒有報紙檔,又下著大雨..
唯有隨著自己依稀的記憶,走走看看
哈哈~在柴灣工業區內走走停停…
真的好像去到異邦,自覺自己是個遊客一樣,很刺激呢
最後都可以走到柴灣地鐵站,
到達金鐘,一心想上太平山拍下香港九龍的晚景,
可惜雨愈下愈,大天文台更發出黃雨警告..
唯有返回九龍塘去了

一天的行程咁就完了…
另外,有感錯失博物館的開放時間令我很不高興
所以到又一城的PageOne買了本Lonely Planet,
Europe on a shoestring,花了我$256.5銀子,嗚嗚…
好讓我計劃一下明年的旅行

留言

  1. 嘩嘩~本書咁貴呀?
    睇完借畀我睇下呀~

    回覆刪除
  2. 喂喂~!! 我都想睇wor...~!!^^ 係呀, 我都有幾本類似既歐洲自助旅遊既書, 我諗類似你呢本剛剛買ga, 如果你想參考下, 同我講呀, 我拎埋俾你...!! 明年既歐洲旅行, 我都好期待呀~!!^^

    雖然宜家我同你一樣咁忙, 但記得搵日得閒打電話俾我同我食飯呀, Victor~!!!

    回覆刪除
  3. Edmond,
    aoky,無問題呀
    上次唔好意思
    因為公司o個日唔係咁好數
    老闆唔係咁中意我同d friend傾計
    下次date你食飯啦

    回覆刪除
  4. 唔緊要, 我阻住你做野, 我唔好意思就真啦~!! 喂, 係ga la wor..., 記得搵我呀~!!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語