病了

星期六工作的時候, 有一個同事有傷風/感冒,
害我也得病了.星期天和星期一也沒有上班.
星期一去了QE看醫生,都okay既.
有些不開心的是因為個護士問我做咩Position,
仲問話:”物宜家咁好架Placement都有可以睇Staff clinics? ”
雖然佢好有禮貌咁問(好過PWH o個邊個Staff clinics),但仍有d氣結.

今天很是無聊,因為KWH的replication server 有一點問題,
要從UCH中的server 來估計一下statistics,所以還在做那個TDMF的CPU statistics …悶的很!收工時我問我自己:
“我在做什麼?我可以做什麼事呢?”

乘地鐵回家時,妹妹打來告訴我
媽媽工作時趺倒,進了醫院,入了KWH… 
我很緊張,因為媽媽從前也趺倒過,用了很多時間和金錢才醫好.
若觸給舊患可不得了…
趕去醫院看媽,好在不是太傷,
於是在觀察病房一齊等醫生的診斷…
因為我怕患上其他傳染病,我問護士:”請問可不可以給我一個口罩?”
點知佢望一望四周,於是話:”無喎.”
有無攪錯呀?無口罩咁你宜家用緊既係咩呀?唔通係’咩’呀!?
去完廁所出黎,我走向另一個護士,並出示我的職員證說:
“姑娘,唔好意思阻你. 我係總辦事處職員,我係HAB工作的(其實係PYNEH :p ).因為我趕來這裡看我媽媽,忘了在公司拿口罩,請問可不可以給我一個口罩呢?”
佢就”好好人”咁話:”你等我一陣,我轉頭拿俾你.” 之後佢拿左一盒俾我任? …
好灰囉! 點解次次都要出職員證先可以好態度既呢?係唔係只係會益"自己人"?
一般市民就唔可以拿呢?而且,我都唔想咁做,攪到HAB好大牌咁,唉…

無咩好做,就四圉睇.
見到CMS用既電腦仲好過我o個部
又另一個灰呀…不過,當我看著病人的病歷都可以由CMS中快速瀏覽就無咩所謂啦
當然,有一個可靠又怏速的Network,N team的功勞必不可少.
我地T team都不可缺少架,無我地既TDMF同High Availability同Patrol Robot睇住個系統,病人的病歷那可以keep住Update呀?
所以呢,明天回去用心一點,做好個Statistics啦 (我係唔係好幼稚呢,哈哈!)

留言

此網誌的熱門文章

Sales術語