Espon interview

星期一, 見左工啦,
一個鐘先得$30,賣一部Mac mini先得o個$30
佢問我想幾多錢人工
咁我就話:”o我,我黎學野既,幾多錢我唔係睇得咁重既,
不果如果人工高少少,時薪有$35-38,commission有3%左右就好d囉”
佢就好客氣咁串我話除左printer外,無咁高架喎
我報以一個微笑,心想小姐,你無野下嗎,呢個係公價,prompter黎話係最底架喎

初初都打算,算吧,做住先囉.反正我的目標是HP prompter, 因為佢人工高,又flexible, 仲有好多product 可以sell呢…

星期二,好忙好忙的一日.
收工時,有一個不明電話打來,
“喂””係唔係梁嘉祥呀”
“係呀,你係…””林賢鋼呀,[佢係我小學的同學,間中有contact既,CityU Economic]”
“係呀,有咩幫到手呀””無呀,你之前係唔係apply Espon 的promptor 呀?”
“係呀”“你幾時得閑上黎interview呀”“??”
啊~世界真係細,無錯呀,
我明天,星期三的Lunch time 就去interview Espon 啦
希望可以見成啦,始終大公司會高人工d既


明天,星期三,Year 3 第一日上堂,
可以見番d同學,唔知會係點呢…
可能人人都老西,只有我係causal wear 喎… 都幾樣哀喎

留言

  1. 我今日都send左resume喇~唔知幾時打畀我

    =.="都唔係得你casual wear呀
    同埋...其實0的樣都冇乜點變

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語