找Part time

今日只需返半日工,
收工回
CityUThinkTad Notebookcatalog 看看
JOS代理,QuotationHA仲平,打算供一部T43
自己慳
d之餘也需要找找外快,
不然我的歐洲行只會離我愈來愈遠

CS Lab,就開學啦,仲未攪好!?有點兒那過喎
CSC上網,無咩做,就找找part-time job
找著找著,還不是很吸引
,不過也申請了一些

其實找part time 也找了一個多星期了,
不見得有很多工做,有點失落


回家20:00許左右,Oscar打俾我,仲以為有咩事要我幫手
原來佢有好野益我,難得難得!
佢知我有用開
Mac機,只咁佢就問有無興趣Sell Mac mini.
佢都請得好急呀, 咁我又想找外快,不打緊啦,
去就去啦星期一就見工啦, 唔知準備d咩好

Loretta 問我做咩唔去幫小朋友補習
我話我唔識同細佬補
唉,我覺得我咁大個人仲去同人補習,有點兒戲呢
雖知我們的時間和學歷都容酗ㄨL我卻希望可多接觸不同工種,補習是可以賺到,
仲好輕鬆,可是社會經驗可賺得不多,我又不太願意

不知道上學苦,上班都幾苦

留言

  1. 哦...我之前都apply過mac 機promotion...不過約唔岩時間...我諗佢唔會再consider我喇

    還有這個:

    被MCC 及 HIM tag 了:
    規則: 開 始遊戲的人出一個題目,在自己的Blog上寫下答案,然後把題目丟給另外五個人,在文末附上這五個人的連結,並且到這五個人的地方留言。這五個被Tag 到的人,在自己的Blog注明(並附上連結)是從哪一個Blogger那裡傳來的題目,然後寫下答案,再去貼另外五個人,如此繼續下去。

    我的怪癖:
    1) 見到薯仔 及 芝士製食品便發瘋的想吃
    2) 很喜歡玩弄Gordon腳底的毛
    3) 很喜歡扮貓叫~喵
    4) 一起床便想看報紙
    5) 開著ICQ/MSN後便走了去別處

    被我TAG的人:
    Victor
    Manfred
    Angus
    Steve
    Allen

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語