2006的聖誕節

今日起身有d唔舒服,一起身就係咁打噴嚏.一定係又係感冒啦, 唯有食d敏感藥.
食左無耐又訓到13:00, 之後就返CityU 聽Vicker 14:00個 Adobe Flex Seminar 啦
因為太趕我的關係只係食左個M 記麥香雞包就上堂了

啊~Adobe Flex真係好正呀.
佢可以將Flash取代XHTML同埋AJAX, 我相信呢個technology 可以為user 帶來更好的user experiences. 呢個seminar, 或者叫佢做Sharing 真係好值得聽.

完左seminar之後返Project Lab閂左部機.因為MMW building 會停電喔. 因為太肚餓食左Savina 係London Marks and Spencer 買既手信. 好好味呀, 不過當我俾cat姐食既時候佢就問左句: 會唔會又係過期架? 因為之前我係M&S買左既potato chips 真係過期架, 仲要俾左Sandy姐先知!!
Savina 俾我地既朱古力... 又係過左期架, 不過都唔係好耐唧, 只係5日... 可能係佢地唔用防腐劑啦... 健康野真係抵佢賣咁貴既(快過期,成本高d)

之後去左Hanny家中參加佢地既"破"換物會. 佢地d野真係好...破呀. 阿雞送一隻香蕉... , Eric送左支超大既原子筆. Patrick抽到話要用來簽卡喎...O 左, 仲有人送<<通勝 x Christmas>> Cross over版... 我就送出係Harrods買既糖果...同佢地o個d真係真係普通左d... 我就抽到由公子(佢係Ava/Patrick/阿狗既大同)送出的Karoro 公仔.. 雖然套公仔真係好靚, 我都好鍾意, 不過聽到Hanny話 Ava姐好鍾意Karoro 喎. 加上, 我好似未送過野俾Ava喎, 不如就借花敬佛啦, 公仔都唔係好o岩我 (我又唔係電車男!) 走o個時就送左俾Ava, 希望佢會鍾意啦, 因為我覺呢得個figure真係做得好靚喔.

個大食會食到好飽喔, Hanny 送左係Holland買既手信, 佢仲請左我地食GODIVA朱古力, 雖然Festival Walk都有GODIVA, 但我都係第一次食Go~既朱古力, 好好味呀! Ava個cake 都好好味. 同佢地無見四年啦~ 預科畢業後都無咩機會見, 希望下次會再見到面啦.

留言

此網誌的熱門文章

Sales術語