ByeBye 2006. Welcome 2-0-0-7

除夕去左同Hanny 佢地一齊去港島東登山. 好耐都無上過山啦
一上去個景都幾靚, 不過係大霧d囉. 日光日白都有一層灰灰的霧,
映出黎d相都唔係好靚.

上完山就去左筲箕灣食野, 去左以前返工食野o個度食野,okay 好食啦.

之後去左湯公子的家--駿景園打邊爐. 心想: 嘩, 我幾時可以買到呢d屋呢?
成班人係07年00:01同Ava 講左句”Ms Chan”. 就係咁, 係一個好開心既氣氛下過左我的06年了.

我完成左HA 既Placement,2月向同事拿利士:p, 5月第一次去台灣, 7 月完左 Placement再做By-census, 8 月好開心,因為o個月有12k人工(又未使交稅喎), 9月做番全職學生, 唔再返EPSON,10月同阿包分開,平靜地完結3年多的感情, 11月再一次去London, 12月返左中學見返S.

返中學之前以為會有好多野想同S講, 但係其實可以講既又有幾多? Greenwich, London條子午線都退色啦, 李克勤的<<舊生會>>好合題……

06年我學左好多好多, 最重要的係學會珍惜情誼, 珍惜機會, 珍惜金錢 ,.. 07年又會係點呢, 我不知道, 我只會好好咁做好這一刻我工作: 我的FYP, 以及珍惜我最後一年的大學生涯.

留言

此網誌的熱門文章

Sales術語