Data Mining 定係 Chinese Computing!?

最後一個Semester
除左OS Lecture 之外,上晒所有堂
今個semester 讀15credits

FYP 有6個 . Computer Graphic (CG) ,Operating System (OS) 同 Data Mining (DM)
最Challenging 就係 Data mining…

我唔會放棄呢科
因為DM有我要知既Knowledge
而這些知識正正是我的FYP所需要的
可是我不太肯定我的CGPA會否因這科而拖垮
還是讀輕鬆點, 但同一個Time-slot的Chinese Computing呢?

魚與熊掌, 何以兼得!?

留言

此網誌的熱門文章

Sales術語