<在凡間遇上的五個女人> & new watch

11:30才起床. 打開Google Reader睇RSS blog
點知就係咁睇左一篇令人氣憤難平既 <在凡間遇上的五個女生>
send 左Cathy 睇,點知... 我想現在半個Lab的同學都知道呢件事了
或者都係好事黎既, 我都唔想跟四哥既不愉快經歷重演

搵左3星期了~無左隻SEIKO表已成事實
點都用錢買隻新架啦
今日係又一城睇左陣
Tic Tac d SEIKO 表好貴呀
隻隻都過一千喎
而且,對瑞士表有情意結
樓下的Victorinox有 Victorinox Swiss Army, 但太貴了
咁就去左Swatch睇睇
一入去Sales A就講:
Sales A: 先生呢邊有d新返架喎
Me: (呆! 因為隻隻都過千,Swatch要成千!?我唔會買架喎)
Sales A: 先生可以睇睇喎,可以除出黎試下架
Me: 咁都要我睇o岩先試架!!(都未睇岩, 試咩喎!!)
咁我就自己行下睇下
睇o岩左一個款就走左去食野

食完野返去再睇番o個款,
睇左一陣, 今次到另一個Sales B serve...
Sales B問我: 有冇咩幫到手架?
Me: 我想試呢隻(唔係買o個隻款)/ Sales B:好喔
睇清楚d, 唔係咁好睇
Me: 我可不可以試另一款?
Sales B: 可以
有兩隻款都唔知點揀...
Me: 邊隻好d呢...
Sales B:先生係唔係平時帶定係返工帶呀
Me:平時帶架炸(而且我仲係學生呢)
Sales B:呢隻啦(最後買左o個隻),o個隻太師文了,如果返工著西裝帶o倨隻會好d;呢隻...
Me: [心想:著西裝帶Swatch!?太格格不入吧. 何況我有一隻CYMA,用不著多一隻"師文"表].
Me: Okay,就呢隻啦


就係咁, 用左HK$650 [=100 swiss francs]買左呢隻Swatch IRONY了
Swiss Made都係值得既, 何況去到瑞士不也是一樣價錢吧~
而且平價的SEIKO都不知那裡製造,沒信心...
啊,這一下又破財了...

以前的女友送的CYMA,太貴所以不太願意經常帶

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

Sales術語