4th july, 2007, What Amazing day!

搵左兩星期工啦
只有一份在星期一send去的NewWorld Mobile/CSL見programmer有回音係星期四見工炸. 點解會咁架…
上星期二through agent 找工,星期二打黎叫我今日(星期三)去interview,
一早去到,好在Receipt “姐姐” (>40s) 好人同我去call Interviewer,
佢去左開會, 早到左少少(十多分鐘) 佢好好人喧 問我要不要去Washroom呀
要不要去飲一些水呀, 個interviewer 好好人呀云云
我同佢講我去左Washroom 啦,
佢好出奇咁問點觲我會知
哈哈~ 我就係知囉(I just know)

入到去Interviewers問左一些問題,
自我介紹呀, FYP的問題和一些Plcement時的問題
沒有用英語問答是一個奇異的interview
見完都只係一半一半有信心吧了
乘車走,下車的時候agent 打來
"不是那麼快arrange另一份job interview吧"心想
"恭喜你啦~幾時快得工呀......"
我係條街到嗌了出來,我不知路人的目光是什麼
不過那刻真的好中了六合彩,
那時立刻打電話俾兩個friends
一個被我弄醒了,非常非常抱歉
另一位則一起討論一下未來數月上course的事

前後不過是30分鐘,我的暑假突然縮短了,只剩下兩天
回家安頓了一會,換過衣服便出發去了
打算來一個香港本地遊--去薄扶林的伯大尼修道院和藝術中心的國之重寶展覽

有一百三十件歷史的伯大尼修院在六月三十日開始對外開放
用了三年的時間復修,雖然她不及同法國巴黎的聖母院和聖神教堂般華麗
可是,以一百三十年的歷史價值,以及她在香港的歷史價值以能使我不怕路途遙遠而前往參觀
教堂內有六塊十分美麗的玻璃窗,而且全是由法國製造再運送來港的
其中一塊更有一位留著長辮子的小孩子
據說是巴黎外方傳教會對中國的關住和重視
有興趣的朋友快快去看了,
因為九月開學時,演藝學院的學生會回來上課啊~

開放時間:
Gate opening hours : Daily 07:30 - 19:30
Monday - Saturday, 11:00 - 18:00
Sunday, 12:00 - 18:00








留言

此網誌的熱門文章

Sales術語