好攰

工作堆積如山,
終於,今日真係受不了,
回家真的什麼也想不到,
不能繼續下去了,真的很累很累,
可是這樣才有些滿足感...
是不是有些自虐自毀傾向?

有些人說我間機構有咁咁咁同多唔好
以前上半年實習的時候我係會介懷,會唔開心
以後,,到現在我只會以笑應對
因為我相信一間公司/機構好定唔好都係唔重要
最重要是對自己好
點解要同自己作對?
明明是以高薪去抵銷福利
明明可以有更多時間去進修
為什麼硬要跟自己的時間和健康作對!?
"都係打份工o即~"
我唔會講咩大理想
但我知道的工作會對市民有直接影響
所以我要對自己的工作更更更加認真
對工作負責,對自己負責
這才可是真正面對自己,面對別人

歡迎所有新加入的同學同事!

留言

此網誌的熱門文章

Sales術語