星期一

一早回公司途中已經收到call了,仲要係唔識既OTMS...

係office 坐了一個鐘/support左一句鐘便出發往西營盤/瑪皇后醫院去support

點知出發既時候才被通知瑪皇后醫院d network printers有問題

就係咁,我同我的同事係呢一間皇后醫院走來走去,去了很多我覺得幾有趣既地方

Endoscope room -> Operation Theatre (有一間仲做緊手術呀,怕怕怕怕怕血,唔敢望) ->Adult ICU(中文係咩?唔記得左...)->腫瘤科->最後都有去一下西營盤

收工返去龍城,因為媽媽今晚在法國做手術

手術好成功,只係有d野要拿去化驗;化驗之前個姑娘俾我睇媽媽個膽,相比今早見到的[Endo.入面一樽樽樽的血]/和聽到手術室的支支聲,呢d都唔算係咩...

又係難忘的一天...

路過一城,聖誕樹很美呀~
回去新家坐在沙發,那一刻真的不想回家..太舒服了
一切的辛勞都變得有價值了!


有冇人可以話我呢件係咩呀!?

偷映:)

不合格的裝束,入去OT之前被提醒要除去恤衫...好彩

2007年的又一城聖誕樹啊

留言

此網誌的熱門文章

Sales術語