26歲了

今天是我的生日
一早去同Ms Chan上班,遇上了預科時的英語老師Ms Lee
佢問候我,我又問候一下佢
自從同Ms Chan一起上班以來見過不少中學時的老師了
好彩都算有交代(至少無學壞,right?)
Ms Chan係路途中送我一份生日禮物

好貴重...雖然好開心,不過...下次唔好啦,留番d錢錢讀Master呀


公司同事都攪左個生日會, 係呀
我地都有生日會架,
Supervisor四左個明目藍莓蛋糕
老細仲送左份小禮物俾我, 真係...
點解呢個老闆咁好人架......

收工Ms Chan一早到左我家煮野晚餐
有人係屋企等我返黎仲煮埋飯真係好
日日都係咁仲好 :p


佢送左一張生日卡俾我

而我又提議不如攞番張佢01年俾我既生日卡一齊睇
係幾得意既一件事黎架[LHS:2008 vs RHS:2001]
而且愈來愈覺得呢D事先係最貴重,比任何事物來得珍貴喔


飯後仲有甜品,wow...
好彩第二日唔使返工....

多謝今日同我講過生日快樂的人,係因為你地仲記得我既生日呀!!
次序分別係: Ms Chan, Hanny+V+Eric+Charles, Alan Ip, Tina, Alen哥,僧侶,Cammy仲有同事們Tommy, Chekin, Michael, Eva, Kitty[SM], Rice, Rosa, Amy, Shing etc. 仲有就係o係 Facebook 既friends, Charles, Rex, Ian, Michael Wong

留言

此網誌的熱門文章

Sales術語